Det finns ingen som helst anledning att bry sej!

Ha!

Jag har slutat bry mej om
skitstövlar och deras jävla
idiotiförehavanden.

Låt dom hålla på tänker jag.

Jag orkar inte ens ägna dom
mer än ett par sekunder,sen
kommer jag ju ihåg varför jag
tycker dom är stora looooosers!

Jag skiter oxå fullkomligt i om
dom leker med likdelarna dom
har i garderoberna.

Måste ju va ett jävla kul nöje
och sitta där och sortera fram
och tillbaka.

Kan inte va lätt med tanke på
att det finns en hel hoper ben
i kroppen.(arna)

"Få se nu,den här va jag tvungen
att slänga in fort som fan vid det
där tillfället,och här har vi nån
annan konstig,knotig sak,hm-den
ser ändå ut att va ganska färsk"....

Fan vilket tråkigt liv det måste va!

Så kan det gå när dumstruten är på!


Själv har jag inte plats med nåra
lik i garderoben.

Jag skulle aldrig utsätta mina
skor för såna jävla dumheter!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0