K*khuvud!

Förlåt så jävla mycket,men
måste folk ringa in till radion
och tala om att dom varit ute
och viftat med "snabeln"!

Doppat i annan gryta s.a.s!

Först ringer alltså killen,som
ångrar sej SÅÅÅ för att han
som sagt doppat annat än  
brödet på julafton.

Uj,uj,uj-som han ångrar sej,för
han äääälskar ju sin förra över
allt annat.

Tydligen så pass att han va
tvungen att vifta lite med
the magic stic nån annanstans.

SÅÅÅ mycket va den kärleken
värd säjer jag.

Iaf,det slutar med att den bedragna
lilla honan OXÅ ringer in till samma
radioprogram,och där sitter dom och
småsnackar och han vars penis levde
ett eget liv återigen bedyrar hur MYCKET
han älskar henne och hur MYCKET han
verkligen ångrar sej och att han tycker
dom ska lägga det gamla bakom sej och
börja om på nytt!

Ameh för fan!

Där går väl iaf gränsen för ev.
samtalsterapi på vuxennivå

Hade det varit min karl som lekt
Gigolo,så vet jag exakt vad jag sagt.

"Där är dörr´n,tack & goodbye"!

Eller för att tala klartext:
"Dra åt helvete,du är inte värd mej"!

Fast jag behöver å andra sidan
INTE oroa mej,för det är jag som
har nyckeln till "gubben i lådan",
så det är lugnt,jävligt lugnt!

Och förresten skulle han aldrig
äventyra det mest perfekta som
nånsin hänt honom!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0