Dagens klipp!

It´s all about shoes.
Och sånt.

Skor är förbannat
viktigt för mej.

Jag känner mej naken
och rädd,lite exposed
faktiskt,om jag inte har
nya skor lite då & då!

Idag när jag dejtade
"Mellan" råkade jag lixom
bara springa på nåra.

Och det va INTE mitt fel,
nu skyller vi på "Mellan"
som prompt skulle in i
just den lilla butiken.

Det känns skönare på nåt
sätt om man kan säja att
det inte va planerat,men
ändå blev en fullträff.


Dom här har dock "Mellan" ingenting med att göra.
Jag tar på mej ALLT ansvar gällande dessa små raringar!


Här har hon emellertid ett finger med i skaftet!
(119 kosingar,det är fanimej bara vad ena spännet är värt.)

Faktum är att jag tror dom kan göra sej
jävligt bra "på gatan" när jag går där och slänger
lite fram & tillbaka med mitt "slampiga" rödtonade hår!


Sen firade vi "klippen" med lite kalorier & en kaffe!


På hemväg slängde jag av "Mellan" och sa hej till "Stora".
Dom skulle fira pappsens fru på födelsedagen.

Puss på er gullungar! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0