Blåögd afrikan dansar vidare

Jag har nästan allt gemensamt
med Afrikafolket.

Rytmen,gunget och den enorma
känslan i hela kroppen.

Men sen är jag lite av en rak
banan oxå,blåögd och totalt
utan koordination.

"Väderkvarnen" körde jag
däremot frekvent hela jävla
passet igenom.(mer eller mindre)

Där inget annat funkar,där
funkar det verkligen att veva
satan med armarna och stampa
som en jävla inföding och ugha
ur sej en massa konstiga ord!

Jag plockade till och med fram
min "vilande" kondition,för det
va ju typ minst 100 år sen jag
va på den s.k banan sist.

Sen har jag hört "andra" klaga
över träningsvärk da´n efter,
men så kommer INTE va fallet
här iallafall.

Perfekta människor får lixom
inte träningsvärk,ever!


Jag och fighter värmde upp lite innan vi skulle börja stampa!


Här har vi tre "glädjeflickor" som demonstrerar....
....just GLÄDJE!

En Afrikansk kaffe på det!


Kommentarer
Postat av: Tilda

du var ju jätte duktig. jag är för feg!

2011-03-07 @ 18:20:01
Postat av: Mami svarar:

Tilda:Tack,men så duktig vet jag inte-fast det va kul!(du skulle ha provat,för jag vet att du inte är feg-tvärtom!)

<3<3<3 Puss & Kram!

2011-03-07 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0