Ulla...överraskningarnas moder! ☺


Igår kom nämligen "Ulla" till mej,så vi gjorde sälla till "Stora".
Och vad har hon med sej då???
Jo,en påse med surprises.


Kommer ni ihåg den här fina,som jag fick för ett par veckor
sen av "Ulla"??!


Kolla,kolla,KOLLA-"lillasyster"gräddskål fick jag oxå!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Och den här döfräna diskborsten,det blir en fröjd att stå
vid disken framöver!(om jag ens vill använda den vill säja!)

Vidare fick jag fler fina/bra grejer,men dom
visar jag inte för er,lite får man allt ha för
sej själv ju!


Det här superfina ljuset med ljusbild hade "Ulla" gjort
till "Stora".

Hon kan göra vadsomhelst för bilder och sätta
på ljus,av foton,era favoritbilder,med text eller
utan text.

Enkla ljus eller ljus i arrangemang med fina
band,stenar,blommor etc.

Det här är en kanonbra present eller "gåbortgåva"
som man kan ge till ALLA.

Jag har fått SÅ många fina ljus av "Ulla",ska lägga
upp här sen och visa er.

Och om ni vill beställa(vilket jag verkligen kan rekommendera),
så kontakta mej och jag vidarebefordrar till "Ljus-Ulla"!

Gör´t bara!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Tack för reklamen sötnos!! Love you!!

((((♥♥♥♥))))



2011-06-02 @ 11:20:47
Postat av: Majso svarar:

Ulla:MARKNADSFÖRING baby,MARKNADSFÖRING :))

Klart att ALLA därute ska kunna få beställa

av allt fint du gör!Klart som korvspad lixom ;)

♥Kram & Love Y 2♥

2011-06-02 @ 11:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0