Tack alla underbara del 1

Som sagt,27-års da´n började
ju bra,och då tänker jag förstås
på regnet som pissade ner i en
aldrig sinande ström.

Fast,innan det hade jag ju fått
kaffe på sängen av älsklingen,
och ett kuvert innehållande
presentkort på silversmideskurs.

Åh,älskade han♥!

"Ulla",ni vet hon med en räv
bakom örat,visade sej ha en
hel jävla rävfarm innanför BH´n.

Prick klockan 14.30 blev jag och
älsklingen upphämtade och så
körde "Rallykalle" (Ullas man)
runt som värsta Stig Blomqvist
över sten och gupp.

Själv hade jag ögonbindel och
satt som ett fån i baksätet.

Efter nåt som kändes som Paris
Dakarrallyt,blev jag slutligen
utledd och framledd till målet.

Och där stod (nästan) hela min
familj,samt fina U och DLV!

Snacka om surprise!

Sen fick jag blommor och presenter
och middag och kaffe och tårta.

Det här va den allra finaste och
härligaste födelsedag jag nånsin
haft♥♥♥♥♥


Säj hej till publiken!


Den här underbara buketten fick jag av familjen


Och resecheckar
(lillebror i bakgrunden)


Bordet var dukat med en massa gott,och jag,jag slapp allt
det där med att handla och städa och förbereda hemma.
SÅ guldigt värt att det tåras i ögona!


Nästan alla samlade!
(att det fattades en hel hoper är en helt annan historia)


Fina,fina barnen var såklart på plats♥♥♥


♥♥♥ oss!


Present från mina älskade ungar!


Just det,välkomstskålen får vi ju fan inte glömma.
SKÅL!


Ulla & jag högg förstås in på tårtan först av alla.
Godaste tårtan jag vet för övrigt!(tack mamsen)


Hoppsan hejsan,mitt i alltihopa sitter ju "Den lilla varelsen".


Fina U var ju på plats oxå!♥



Fortsättning följer imorr´n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0