Som en liten karamell

Igår när jag drog iväg
hemifrån ett tag,hängde
"Tightsbruttan" på.

Vi for runt lite här och var
och uträttade lite ärenden.

Sen fick vi oss en pratstund
i bilen,då vi satt och väntade
på "Mellan".

Helt plötsligt började "Tightsbruttan"
låta jättekonstig när hon pratade.

Jag bah:vaddå,va håller du på med???


Ameh HALLÅ,sitta och hålla på
med olagligheter i MIN bil,där
går iaf gränsen!!!

UT,UT ur min bil skrek jag,men
"Tightsbruttan" bara flinade
åt mej och fortsatte låta hur
jävla mysko som helst.
Jag hörde inte ett ord av vad
hon sa.

Sen visade hon mej "godispaketet"
och då,då fattade jag!


Hon hade bara proppat munnen full med mina
karameller.
Pudrade karameller,som gjorde att hon inte
kunde prata ordentligt.

Snacka om att jag blev orolig där för ett tag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0