Och Sverige vann

Det tycker jag va jävligt
bra,eller en förbannad
tur för dom rättare sagt.

Annars hade det känts
totalt jävla bortkastat
att ha skalat och skurit
morötter samt blandat
till en dipp.

Nu kan jag åtminstone
njuta av det.

Tack Zlatan för det
hattricket oxå,nästan
som jag på den tiden
det begav sej.

Fast!

Jag fattar inte riktigt det
där med hans brutta,Seger
eller vafan hon heter.

Hon har sett till att han har
fixat i ordning gaddarna,men
glömt räta ut "kranen" på han.

Skitkorkat tycker jag,men så
har jag oxå den mest perfekta
lilla näsan som finns,och behöver
inte bry mej ett skit.

Målen va okej iaf,och det får
väl duga,sålänge!

Vaddå näsan förresten!
Hela jag är ju tip top vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0