När bloggläsare ringer privat

Bäst som jag hämtade mej
från gårdagens klubbträff
och den maffiga efterrätten,
så fick jag telefonsamtal.

-"Du har inte uppdaterat
idag VA!!"

Eh jo,svarade jag!

-"Nähe,inte när jag kollade,
du brukar ju skriva direkt
på morgonen annars"!

Det va en av mina mest trogna
bloggläsare,som i allra högsta
grad håller reda och ordning
på mej!

Det visade sej att hon inte
sett det långa inlägget som
publicerades på em.

Jag hoppas verkligen att hon
tyckte det va tillräckligt med
bilder idag!

Vidare hade hon ett litet
uppdrag åt mej,och såhär
på kvällskvisten niger jag
och tackar så mycket
för det.

Hoppas din kväll blev toppen
fina S,och att ni haft det najs!

Och som avslutning på fredagens
bloggeri säjer jag:
HÅLL ut ifall det inte ploppar upp
inlägg på löpande band,även den
mest perfekta kan va lite "efter"
emellanåt!
(även om det är ganska sällsynt)



Jag vill tacka livet ♫♪♫ som gav mej perfekta gener
och MASSOR med fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0