Matematik har aldrig varit min starka sida...

...å andra sidan har jag aldrig
lidit av det heller,så why bother!

Fast,en grej som jag inte kan
räkna ut,inte ens med miniräknare
är,hur fan det kan komma sej att
ungarna börjar bli jämngamla
med mej!

Dom far & flänger,som nu "Mellan"
igen,flyga iväg sådär!

Å andra sidan är jag inte ett
jävla dugg oroad,jag minns
väl när jag drog iväg på en
3 veckors ospecificerad resa
för hundra (typ) år sen.

Jag festade inte en ENDA dag!

Jag va t.o.m (mot min vilja) på
en såndär "grisig" fest uppe i
bergen där alla andra sörplade
i sej äcklig Sangria som om det
va vatten,och dom dansade halv-
nakna och betedde sej.

INTE jag!

Jag satt bara och kollade på
"svinen" och fotade med min
instamatickamera!

Sista kvällen skulle vi dock slå på
stort som fan och käka på nån
flott restaurang (1 stjärna) och
fira vår semester.

Där kom vi,jag och min polare,upp-
klädda och iordninggjorda.

Vad som hände?

Vi fick traska hem UTAN mat och
dela på en burk majs som vi hade
kvar i kylskåpet,för kocken va så
jävla full och satt i köket och sov!

Av det lärde jag mej ett bra uttryck:
ALL INCLUSIVE!

Det har "Mellan" oxå bokat nu
på sin resa!

Lika jävla smart som sin (nästan)
jämngamla underbara och helt
perfekta lilla mamma!

Och så vet jag att hon "bara" kommer
dricka juice.

Och kaffe!

Halleluja-smartheten går i arv!


Kommentarer
Postat av: mellan

jag lovar mamma, bara juice och kaffe ;) du behöver inte vara orolig!

2011-06-08 @ 17:57:35
Postat av: Majso svarar:

Mellan: Näe,jag skrev ju det ;))

(bäst för dej lixom) :))

Ha en alldeles underbar resa & var rädd om dej!

Love you...MUCHO ♥♥♥

2011-06-08 @ 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0