Klämmigt värre

Trodde ni att jag tänkte
ha "klämdag" här på
bloggen kanske!

Så blir nog inte fallet
om jag känner mej
själv rätt.

Jag måste förvisso klämma
in en liten shoppingtur till
lokala affären,och packning
inför helgens bravader.

Dessutom ska lilla mamsen
firas ikväll eftersom vi inte
är hemma imorron då hon
egentligen fyller.

Vad ger man en mamma som
inte önskar sej nåt,och som
har typ mer än allt redan???

Inte fan vet jag!
Och troligtvis inte
ni heller för den delen.

Jag är så jävla trött på dessa
presentkort hit och dit,och
förresten så har hon så hon
kan köpa vad hon vill ialla fall.

Totalt bortkastade pengar,som
ändå ska tillbaka hit om ett par
veckor eller så.(med ränta)

Jag däremot kan tänka mej
att håva in ett fett presentkort.

Först hade jag tänkt önska mej
ett par veckor i bungalow
(lyxvarianten förstås) på Bahamas,
men sen kände jag att det kanske
va att ta i,så det lutar nog mer åt
ett halvår på Kreta.
(med all inclusive förstås)

Vi är ju så jävla många i den
här Taikonfamiljen,så det bör
fan inte va nån svårighet för
dom att skramla lite!

Själv funderar jag allvarligt på
att sluta fira födelsedagar,och
med det menar jag andras förstås!

Och om dom tror att jag bjuder
in till värsta kalaset så tror dom
uppåt väggarna fel,jag brygger
ett par kannor kaffe bara och
plockar fram 56 sorters kakor
ur frysen.

Huvudsaken är väl iaf att dom
får träffa mej va!


På tal om "klämmigt" ,så kom dom här finingarna hem till
mej förra lörda´n!
"Du vet att det är Mors dag imorron va,sa A (systerdotter)
i randiga tröjan,och hennes kompis"?
Jaa,sa jag!
-"Just därför tänkte vi att du skulle få den här som vi
    har bakat bara till dej"! (sötnosar) ♥

Jag tolkade denna överraskning på enda sättet
det går att tolka:
"Det är ju fan inte klokt hur poppis och helt underbar jag är"!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0