Imorron kommer brudarna

Det är så skönt med dom,för
jag behöver inte skura livet
ur mej och polera taklampan
tills dom ska äntra palatset.

Dom VET att städning INTE hör
till mina priosysslor i detta livet.

Städa kan man göra om man inte
har nåt bättre för sej,men det har
ju jag alltid.

Bättre OCH roligare saker än att
torka dörrkarmar och lister.

Huvudsaken att det är spolat
på toaletten och finns papper,
tycker jag.

Och som sej bör får man helt
enkelt ta seden dit man kommer
och skita i om man får lite sand
mellan tårna.

Dom största dammråttorna har
jag som vanligt förpassat in
under mattorna lite här & var.

Så vare med det!

I vilket fall som helst,så ska jag
iallafall slänga ihop nåt som vi
kan käka imorronkväll.

Cider UTAN alkohol har jag redan
ställt på kylning.

Ulla snor ju bara min dricka,så
henne sätter jag längst in vid
bordet så vi kan hålla lite koll
på´na hela tiden. =)

Allt ska man då behöva tänka
på eftersom vissa är så mycket
yngre och inte alls så erfarna.

Rapport om hur hon skötte sej
kommer naturligtvis framöver.

Vi ska lixom inte ropa HEJ än.
Man vet aldrig med den damen! ;)


Vi ses imorr´n då brudar,och du Ulla:inga fingrar i luften
då va!!!

Dessutom kommer "Tightsbruttan" oxå,hon ska bara
låsa och stänga butiken innan hon dyker upp!

Välkomna som fan vetja! ♥


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ingen dricka,längst in vid bordet och oppe på alltihop;inga fingrar i luften!! Vill jag ens komma på din lilla bjudning?!;)

Ja,ja "Vi säger så!" så länge,så får vi väl se vem som bestämmer sen och vem som sköter sig bäst;))

♥Kramar i mängder och tack för din inbjudan!♥



2011-06-21 @ 00:04:44
Postat av: Majso svarar:

Ulla:JOOO,du får dricka,cider UTAN alkohol-SKÅL :))

Vem som bestämmer vet vi ju redan ;)) och vem som sköter sej bäst återstår ju att se :DD Ha,ha,ha! =)

♥Kram & vassego♥

2011-06-21 @ 00:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0