Hå & hej med lilla mej

Herregud asså,jag mår som
en nyutslagen nyponros i
sin bästa årstid.

Ameh hallå,det va ju klubbträff
igår,så jag kunde lika gärna ha
stukat foten i nån vild dans
eller så.

Det gjorde jag inte!

Jag hade ju tagit med mej
glass och hemgjord vit
chokladsås,så det la sej
som en mjuk skön fleece-
filt i lilla magen!


Det där med att karlar fixar grillningen bäst,är en fet
jävla bluff och bara skitsnack kan jag tala om.
Bästa grillmästar´n ever ser ni ovan!


Jag tvingade värdinnan (Tightsbruttan) att duka ute,orka
sitta inne mer än nödvändigt lixom.
Ulla höll med mej och sa,att vi är väl vikingar för fan!


Skål tamme fan sa vi sen sammstämmigt,men sket
fullständigt i "Helan går"-vi hade ju ingen SPRIIIIIIIT!


Ullas jävla pekfinger är det nåt allvarligt fel på.
Utan förvarning sticker hon fram det i både tid & otid.
Detta i kombination med ett barskt:"NU ÄRU TYST"!
Ameh åh så jävla skraj man blir då´rå!
NOT!


Fattar ni nu vad jag menar med det där  ET-fingret!!!
Aktare för att peka mot mej sa jag,skare va på det
här viset med fingrar och mobilsamtal,så kommer
jag begära utträde ur klubben.
SKÄRP DEJ Ulla för fan!


Men så jävla fjantigt då,"Tightsbruttan" gick oxå iväg
och började babbla i telefon.
TVÅ små "moppsar" i samma klubb! =)

Och just där döpte jag för ett tag om sällskapet till
"Oschyssta klubben"!


Så bra då,att jag hade bästa sällskapet med mej och
sket i mobilsvikerserna!

Skål på oss perfekta lixom!


Ulla lider inte bara av pekfingerfel,hon har överaktiv blåsa oxå.
Och eftersom hon bara är 21,always 21,så skulle det "kompiskissas".
-"Vänd dej om sa Ulla,jag kan fan inte kissa om du kollar"!
Jag gjorde som hon sa,för vem fan vill ha ett finger i ögat lixom!!!


Sen typ tvingade Ulla mej att skriva på pappershållaren,
sådär som 21-åringar gillar att göra efter ½ glas vin
eller så!
Motvilligt gick jag med på det,fingret ni vet!


Kände efter kompiskissningen att det va läge för lite
efterrätt,och den hemgjorda vita chokladsåsen gjorde
succé kan jag tala om.


Ulla hade tagit med sej chokladdoppade jordgubbar oxå,
så det blev en riktig fest!


"Kom hit och va med på bild hojtade Ulla"

Klart sa jag och ni ser:
Två små prinsessor & "Queen of fucking everything"!
(till höger ja!)

Det är ju själva fan vad populär jag är!


Ulla fick "Ugglarycket" precis som vanligt,och skulle
lära morgondagens klubbprinsessa att dansa!


Nyaste punkten på klubbträffarna har vi döpt till:
"Fråga Ulla"!

Kändes lite halvscary att ställa frågor
till den terapeuten,så jag bad att få
återkomma lite senare.


Tack & lov visade det sej att hon va ganska vardaglig iaf,så
då "rann" frågorna ur mej utan problem!

Fråga inte vad hon svarade bara,för det vet hon nog
fan inte själv!!!


Återkommande på alla träffar är dock paketbytet,och vem
lämpar sej bäst om inte jag till att hålla i dragningen!


I första paketet fick jag en recepthandduk,perfekt ju!


Det andra innehöll en skitfin ljuslykta.
Den kan man sticka ner eller upp vartfan somhelst!


Ulla började så smått spåra ur efter paketupptagningen,så
jag kände att det va läge att få henne på andra tankar.


Gick ju "sådär" om man säjer så!
För fan Ulla ställ ifrån dej glasen nu fick jag ryta,och då
om än jävligt motvilligt lyssnade hon till slut.


"Hands down" befallde jag,och såg till att INGET glas
fanns i närheten!


Tror ni Ulla gav upp så lätt!?
Näerå,hon skulle ha med mej på
sina grimasupptåg oxå!


Återigen fick jag försöka "kollra" bort Ulla och talade om
att det va dax för Klubbdansen.

It starts with an Y


Fortsätter med ett M (á la Ulla,joråsatte!)

Notera gärna glaset nere i vänsterkant,Ulla ville
för allt i världen INTE släppa det ur sikte!


Sen kommer det ett C


För att avslutas med ett perfekt A!
Vad blir då det?
Jo:
♪♪♫ Y.M.C.A ♫♫♪♫  ...förstås!


Lilla du sa jag till Ulla,nu har vi klarat av det här galant (HM)
so far.Du vet ju hur fint och städat vi KAN ha det,som
"Tightsbruttan" förut när hon åt sina jordgubbar och
satt så fint vid bordet.


Jag har bara skojjat hela kvällen sa Ulla när jag visade henne
det här kortet på kvällens värdinna.

Absolut,jag tror dej svarade jag.
Och korsade fingrarna bakom ryggen.

"Vi säjer så"!


Hallefuckingluja,det blev ju bra till slut iaf! =)


Som sagt:Slutet gott,ALLTING gott!


TACK tjejer för en underbar kväll med god mat,efterrätt
och allt möjligt!

Nu laddar vi inför sommaren!
                 ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Tack själv för en underbar kväll!!

Som vanligt efter våra klubbträffar är jag trött och seg.Jag kan INTE förstå varför;))

I kväll blir det inget Y.M.C.A i alla fall,utan det blir sängen jävligt tidigt kan jag säga:)

♥Kram på dig♥



2011-06-10 @ 16:13:37
Postat av: Majso svarar:

Ulla: Näe du,VEM kan förstå det ;))

Inget Y.M.C.A ♫♪♫ här heller tror jag,bara lite sallad och kött!

♥KRAM♥

2011-06-10 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0