Gårdagens outfit...

...hur fan man nu kan
glömma att visa den
lixom.

Och då menar jag förstås:
hur jävla vanligt är det att
JAG har leggings och fintunika!?

Once in a year.

Nästan iaf!


Och här poängterar jag å det bestämdaste,att anledningen
till detta klädval stavas MAMMA!

Förvisso är det en jävligt expensive tunika(eller vafan det kallas),
men det spelar ju inte så förbannat stor roll(ingen alls egentligen),
om man varken trivs i skiten eller inte passar i den!
Jag är tack & lov brun om bena,precis som det ska va!
Fatta hur förbannat onödigt det varit med vita leggings annars!

Mamma tyckte jag såg fin ut iaf,och då får man lixom
beska med obekvämligheten och svälja kräkset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0