Favoriter i repris

Ulla är som ni vet helt
galen i mej,och kan typ
inte få nog av mitt sällskap.

Och just därför ska jag åka
dit idag oxå.
Vem tackar nej till en kopp
kaffe lixom!

Dessutom hade jag tänkt dra
fram "miniufogrillen" framåt
senare em.

Jag menar,om det ändå är hett,
så gör det ju inget om det hettar
till ännu mer på ballen.

Man måste på nåt sätt passa på
att njuta riktigt rejält nu,och så
är det ju onsdag oxå.

Ocj just onsdagar är som vi
vet BÄSTA da´n i veckan!

Alla kategorier!


Högst troligt är,att jag kommer hitta den här hos Ulla idag!
På EXAKT samma ställe som vi skildes vid igår!

Ibland är det skönt med döingar,dom är ju så jävla fogliga!


Ulla har dessutom en altan med korsdrag,passar ju finfint
en varm dag som denna!


Sen äre bara att sätta fart på Ufo´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0