Det va den lillörda´n det

Har varit hos "Stora" ikväll.

Hon hade bakat såå fina
cupcakes med glasyr och
strössel,och dagen till ära
invigde hon oxå cupcakes-
hållaren.

Nu har jag lixom inga
bilder inlagda på allt
det där fina,eftersom
jag av nån märklig jävla
anledning trodde att
kamerahelvetet hade
fått totalspelet.

Det kan ju iof va bra att
kolla så det verkligen
sitter ett litet minneskort
i just kameran,eftersom
den annars lagrar bilderna
i interna kameraminnet!

Duktig idiot lixom.
I fler lååånga minuter
hade jag världens jävla
huvudbry om huruvida
jag skulle bli tvungen att
leta fram den förbannade
instruktionsboken när jag
kom hem,för att sitta där
och läsa punkt efter punkt
om bajsiga inställningar.

Tank jo lord & halleluja,nu
sitter det iaf ett minneskort
i kameran,och imorrn letar
jag fram sladden oxå,så ni
får se dom fina bakverken.

Nog om tekniska tråkigheter,
jag fick iaf min lilla skiva med
bilder från söndagens fotografering,
så ni får hålla tillgodo med
lite pics därifrån istället.

PMS-häxan fortsätter va på
irrohumör och säjer härmed:

Tack för idag,slut för nu!

Skål tamme fan!(dock EJ i hembränt)


"Lypsylklubben",som för övrigt har träff inbokad nästa vecka.
Då ska vi grilla oxfilé och supa  fira in sommar´n!


Inget tillgjort alls!

Joråsatte,nu kan "Hänt i byxan" ringa när fan som!


Oj så glad man kan va då....före PMS utbrottet alltså!


Triss i oss bah!


"Ulla" är så himla tokig alltså,hon får mej till vad somhelst!
(nästan)

Nu ska Majso stänga
av och ta sej en stor
mugg kaffe,imorron får
ni högst troligt se fler
bilder av dom ca 300
vi tog i söndags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0