Bara man har koll och kontroll så!

Försök ALDRIG tvinga
mej till nåt,för då slår
jag bakut som fan.

Det spelar lixom ingen
roll ifall det är bal på
slottet eller grillkväll
med eliten.

Jag MÅSTE få speciell
feeling för att ta steget.

Likadant om nån tvingar
mej till sex eller så.

Före kl.fem är det i stort
sett omöjligt faktiskt.

Fem på morronen alltså!

Idag har jag iaf rätt känsla.
Och inför imorron,och
i övermorron.

OCH inför lördagen.

Men så har jag oxå ställt
in mej mentalt för vad som
komma skall.

Dessutom är det bara skojsiga
saker i antågande.

Det tycker jag är bra,det blir
lätt dålig stämning annars!

Ni´rå,vafan ska NI göra
under kommande dagar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0