Även om det regnar & är storm är ändå känslan av att vara fri helt enorm!

Det var en fullspäckad torsdag
här igår kan jag tala om.

Först va det "Lilleman" som
tog examen,och på em firade
vi "Tightsbruttans" ena dotter
som tog studenten.

Tidigt UR säng,sent I säng!

Kul hade vi,och dessutom en
jävla tur med vädret.


Här får "Lilleman" sitt betyg av bästa mentorn.


Sen var det dax för kaffekalaset och mingel,här är en del
av alla bakverk!


Sen hittade jag "Den lilla varelsen" på skolgården oxå.
Black & white som vi brukar säja!


Och även idag fick jag låna hennes ena son en stund.


En av storasystrarna va med på brorsans avslutning,den
andra befann sej utomlands!


Han ser lite sammanbiten ut tycker jag nog,eller så är det
bara luften som gått ur nu!


När första akten va avklarad var
det bara att förbereda för nästa!


Efter obligatoriska utspringet,drog "Ulla" och jag hem och
förberedde oss.
Och som vi vet,inget är som "förposeringen"!


Ett hemmasnickrat plakat är fan inte kattskit minsann.


Här står hon ju,dagens "nybakade"!




Naturligtvis gav jag henne en massa bra råd inför framtiden,
och det ser man ju vad hon tyckte om dom!


Mitt i firandet får vi se "Mellan" komma på inflygning
från Turkiet! (rättare sagt,darlingen va snabb att fota)


Och plötsligt va dom bara där,både "Stora" & "Mellan"!


Vart man än i världen vänder,nog fan är "Ulla" där det händer!


Den här är till dej "Ulla" sa jag,och slängde till med
värsta "Jag-tror-jag-kissar-på-mej-posen",och sen
va jag tvungen att uppsöka damrummet!


MEN,"Ulla" ska ju fan ALLTID ha ett (sitt) finger med
i spelet,och så kom det:
"TYST,NU ÄRU TYST"!

Jag lät´na hållas och sa:"Vi säjer så"!


"Ulla" stack sen fram hakan lite här och var,hon är ju en
sån liten linslus!

Sen avslutade vi med kubbspel
och mingel,och studentskan drog vidare för
att fira hela natten med ALLA andra studenter.

Tack alla för en supertrevlig kväll.

OCH Lycka till Victoria!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Tack själv lilla du för en supernice dag/kväll,med ett hejdundrande studentkalas och nästan bara Ugglalåtar!:))

Nu kör vi väl varje torsdag va?? ;))

♥Kram och ha en skön(fast tyvärr regnig)fredag♥



2011-06-17 @ 11:53:47
Postat av: Majso svarar:

Ulla:"Ugglatorsdagar",inte mej emot ;))

Det kör vi på tycker jag :)

♥Kram & skön fredag på dej oxå♥

P.s:runt 18 spricker det upp och blir soligt,det har jag bestämt.HÅLL UTKIK! =)

2011-06-17 @ 14:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0