27:åringen del 2

Det var som sagt en väldans
trevlig dag igår,trots att vi
INTE rådde på vädrets makter.

Vi minglade ju runt inne istället.


Här har vi ett städat kort på flickor i blandade åldrar!

Ulla t.ex,hon envisas med att va 21.
ALWAYS 21.


Vet inte om ni la märke till,att jag fick det största glaset
med välkomstdrink i.....


...och vem fan försöker ta det i ett obevakat ögonblick,om
inte ULLA!

 
Va i helvete håller du på med skrek jag!
Finns det lixom ingen hejd på´re!!!

Ulla fattade ingenting,hon bara glodde på mej
och såg ovetande ut,som om det regnade,vilket
det förvisso oxå gjorde-men ändå.


Till slut rev jag fram saxen och hotade med att klippa
av flätan,och inte förrän då ställde hon ifrån sej glaset!


Jag va tvungen att lugna nerverna och hålla dom
i schack,så jag satte mej med ungarna i soffan
och pustade ut ett tag.


Ulla å sin sida satt och skämdes lite!
Eller om hon satt och smidde planer.


Sen kom det,FINGRET!
Fina U gör ett försök att härma,men jag blev fan
rädd på riktigt.D.L.V satt ju på behörigt avstånd,
och förstod att hon inte skulle få fingret i ögat.

Ulla befallde oss sen att "VA TYSTA" och göra
som hon sa....


Vi lydde såklart.
Men enbart för att inte sabba stämningen på kalaset!


Ulla blev nöjd och glad,vi andra pustade ut och kände:
ÄNTLIGEN!


TRODDE VI JA!
För då la Ulla i overdriven och försökte
få med "småfolket" på sina tokigheter.
"Mellan" kunde dock hålla henne lite
på avstånd,tack & lov!!! =)

Nu ska vi ju ha i åtanke att Ulla "bara" är 21,
och kanske inte hittat "koden" till uppförande än.

I vilket fall som helst,så blev dagen superlyckad,
och jag tackar ALLA från botten av mitt stora hjärta
för ALLT jag fick och ALLT dom gjort.

Sen for vi hem,Ulla och jag i separata bilar.
Vågade fan inte riskera ett finger i ögat
sådär i slutet av partajet!


Slutet gott,allting gott!

Puss & Kram från mej!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ha ha=)) Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppförde mig ordentligt på din 27-årsfest,men som sagt,jag är ju bara 21 så du får väl ha överseende med det;))

Imorrn kör vi järnet igen! Wohoo!! =))

♥Kramar♥



2011-06-20 @ 17:58:10
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Okej´rå-du är ursäktad,men enbart för att du är så pass ung fortfarande :))

Imorr´n kör vi som sagt igen,men tänk för fan på att vi andra är så jävla mycket äldre bara ;))

♥Kram & Puss♥

2011-06-20 @ 18:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0