Ulla kan bullar

Idag har Ulla lovat titta
upp med en nybakt bulle.

Som tack ska hon få kaffe
och balkonhäng.

Det är exakt en vecka sen
Ulla va här sist,så det är
på tiden att hon hälsar på.

Ulla vet oxå att jag INTE
gillar pärlsocker,så därför
har Ulla annat gottis uppepå.

Ulla tänker på mej och vad
jag blir glad av,det tycker
jag är döschysst.

IDAG blir en skitkul dag,
det sa Ulla att det skulle,
och jag väljer att tro på´na!

Välkommen till fikastunden
lilla "Ljus-Ulla"!


En sån här ska jag få!
Medge att dom ser jävligt goda ut!


Bilden har jag snällsnott från Ulla,och jag tror
faktiskt inte hon misstycker.
Tvärtom,det här är ju ren och skär reklam,så
om ni vill beställa ett gäng kontakta då mej
så vidarebefordrar jag era beställningar!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ses om en stund vännen=)♥

♥Kram♥



2011-07-11 @ 10:31:52
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Ja,det gjorde vi,och bullen smakade ljuvligt<3

TACK!

Gissa vad jag ska ta till em-fikat sen då????=))

Mums ;)

♥Kram&Puss♥

2011-07-11 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0