The Ulla tour del 2

När Ullas potatisknyten och Lennarts
grillade kyckling hade lagt sej tillrätta
i magen,burnade vi in till sta´n.

Uttrycket sommaren i City fick en helt
ny innebörd,i synnerhet som det är 2011
nu,och inte 1990.


Maggan och jag fann varann direkt så vi bara stod
där och hängde i den ljumma julikvällen.


Ulla ville förstås oxå va med,och Maggan sa inte så mycket
som ett pip när Ulla gled upp på hennes högersida!


Ingen kommentar alls faktiskt!


Ulla hittade sitt drömboende,"STJÄRTNÄS"....
och skrattade så hon nästan kissade på sej.
Lennart sprang direkt och kollade bankomatuttdraget.

Inga problem sa han!


Ulla trodde att Mauro Scocco jobbade här inne,och blev
skitirriterad när jag berättade att Sara inte brukar stå
där i hörnet heller.


Det här va precis vad Ulla behövde för att få lite struktur
och ordning på sitt humör,lite s.k jämnvikt!


Älsklingen & jag hade som vanligt inga problem
med att samla på små kaffemärken!


Jag försökte få tag på Bindefeldt,men han svarade inte.
Älsklingen försökte i sin tur kolla upp köerna
till nåt schysst hak,även han utan större framgång!


Precis HÄR blev Ulla eld & lågor,började jazza runt
på gatan och fumlade efter kameran.
Hon slet i mej och skulle prompt stå i den lååånga kön!



Tror ni man får komma in i såna här skodon???
Näerå,istället blev Ulla portad för all framtid!


Så det blev bara att leta upp ett bra övernattningsställe
och installera sej där istället.



Jag gjorde det jag är bäst på,d.v.s se frän och
totalt avslappnad ut.


Iof hade jag inte behövt läsa godnattsaga med tanke på att
jag haft en heldag med Ulla,men ibland kan det va skönt att
räkna lite får och stentavlor.


Ulla ville förstås inte vara sämre,så hon bad godnattbön
och gjorde tummen upp för dagen!

Sen äntligen somnade hon,det är viktigt att vara utvilad
när det är dax för frukost framöver.



Jag som sällan eller aldrig ens käkar frulle,lastade på
för glatta livet,nu är det ju inte matdax förrän på fredag.


Ulla däremot kastade i sej maten och proppade hela munnen
full med korv och bacon som om hon inte hade sett mat förut.



Jag kan inte med folk som leker med maten,så jag lekte
i rithörnan istället.

När Ulla sen äntligen tuggat ur munnen startade Lennart
bilen för hemfärd.



Man måste stanna och käka glass,så det gjorde vi!


Helgens värdpar!



När vi kom hem ville inte Ulla skiljas från mej,hon blev
helt förstörd,så Lennart fick putta in henne i husbilen
och stänga dörren fort som fan.

Lilla Ulla,man ska skiljas när det är som roligast och trots
dina små upptåg,eller kanske just på grund av dom =) ,
så har helgen varit helt fantastisk!


Avslutningsvis kommer här massor med kramar från
oss till ER.

TACK FÖR ALLT!
         ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Tack själva för en riktig myshelg med mycket flams,trams och många skratt =))

Tack också för fina namnsdagspresenterna ♥ De ska användas inom en snar framtid :)



♥Kramar till er♥



2011-07-25 @ 10:12:23
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Myshelg vare ja ;))

Varsågod,det va ju bara en liten grej :)

♥Kramar från mej till dej♥

2011-07-25 @ 10:14:49
Postat av: Isabelle

Hej rö! kan du vara snäll och gå in och rösta på mina sommarbilder? :D den ens på messi och den andra på en snigel. TACK på förhand. det går att rösta varje dag (a) http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-isabelle-norrkoping-messi och http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-isabelle-norrkoping-resande-hus

2011-07-25 @ 13:22:44
URL: http://isabellemariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0