Ryggrad,mage...HEJ trottoarkant

Då vare dax som vi säjer!

Dax att gå och lära lilla
doktor´n lite termer och
en och annan tarm kanske.

Så jävla spännande det ska
bli på en virusskala sen då!

-"Hej,och du problem har
söker för detta vad"?

Blädder,blädder,frenetiskt
jävla bläddrande i liten
utrikiskaparlör i enklare
kommunikation med el
doctores icke fullkomligt
och helt svensktalig,typ!

Borde kanske ha pluggat
lite latin istället nu när
jag tänker efter.

Sånt ska väl ALLA doktorer
kunna va!

-"Du förstå latinus frasus,så jag
   kan förklarus på dettus visus"?

Joråsatte,jag kanske kommer
hem med nåt dunderrecept mot
liktornar och grön starr,fast jag
egentligen söker för magproblem.

Spela rollus som jag brukar säja.

Alla metoder är ju bra,
bortsett från dom som
är rent åt helvete fel!

Goodbajus sålängus då!

(And wish me luckus,för fanus)


HJÄLPUS ÖNSKUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0