Mamsen agerar matvärdinna,färdkostutdelare & taxi!

"Lilleman" sitter just nu på
tåget till Lund,men innan
han drog serverade underbara,
omtänksamma modern den
allra godaste köttfärssåsen
som går att uppbringa.

Klart att ungen måste ha mat
i magen när han ska ut & resa!

Dessutom hade jag inhandlat
lite snask och dricka som han
kan smaska på där i tåget.

Lite olika choklad,chips och
ett par sorters dricka,både
med och utan kolsyra.

Man vet ju hur ungdomar blir
i kistan av för mycket bubbel!


Han åt med hjärtans lust,tacka fan för det!
Han älskar ju min mat!


Väskan vägde bly,så vi fick pausa lite emellanåt!


Egentligen vill jag inte åka idag sa "Lilleman",DU kan väl
hänga med,så blir det roligare!
Men det kunde jag ju lixom inte!


Sen rullade tåget in så vi kramades en lång stund
"Lilleman" och hans amazing mamma.

Vi hörs sen sa jag och så försvann han i södergående riktning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0