"Lilleman" leker Hulken

Häromda´n (ja igår oxå för den delen)
snubblade "Lilleman" in till ömma modern.

Han fick glass och hemgjord chokladsås
i stora lass,och han fullkomligt älskar
min geggamojja :)!

Han är lite skojsig den killen och vill
gärna jazza runt med "Mellan" och
mej i köket.

Just nu är han visst inne i nån s.k
"spännisperiod",men vi låter
honom hållas,och så låtsas vi att
han är starkare än Pippi.

Man måste uppmuntra di små!


Jag måste nog sätta honom i hårdträning faktiskt,byxorna
hänger ju fan värre än på en vandrande pinne!


"Mellan" håller god min och bah:
"Shit vad stark du är"!

Själv gick jag in och snajdade till ett
litet hjärta i verksta´n.


Just sista raden är nåt jag lever upp till jävligt mycket!


Finns här oxå: www.majdesajn.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0