Jaha ja,så vare fredag igen mina vänner

Den här fredagen i mitten på
juli ska det först & främst
sittas i telefonkö till lokala
veterinären.

Inte kul!

Lilla Cindy haltar och är inte
helt tip top.

Man känner sej så maktlös,för
att inte tala om hur hon måste
känna sej som inte kan snacka
ut och förklara.

Nu funderar jag skarpt på att
bli en såndär som kan prata
med djur,ja alltså inte bara
säja:sitt eller hoppa typ,utan
såndäringa medialtjofes ni vet.

Fan vad det hade varit bra.

Eller så får jag helt enkelt koka
ihop nån jävla häxbrygd och
hoppas att det hjälper.

Vidare tänkte jag fixa till nån
smaskig kycklinghistoria till
kvällsmat,och som grädde på
den inbakade lite hemgjord
glass till efterrätt.

Ska bli spännande att se om det
är läge att börja konkurrera med
GB framöver oxå.

Så nu vet ni nästan exakt vafan
jag sysslar med ett tag framöver.

Wish me luck!
Eller rättare sagt:
sänd en tanke till Cindykickan!

Baj 4 now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0