Fuck alla rövslickare och tillika idioter

Jag är på ett strålande humör.

NOT!

Jag skulle kunna (läs:verkligen vilja)
slå på alla jävla puckon,psykopater
och helidioter som bara genom sina
fula,äckliga och inlismande uppenbarelser
går omkring i sina apfula skor,och som "tror"
att dom är nåt.

När dom i själva verket är så innerst
inihelvete falska,fula,feta och helt
vedervärdigt vidriga.

Fy för fan vad jag bara vill sparka
och spotta och dra ett fett jävla
baseballträ rakt i garnityret på
dom äckliga kräken!

Jag gör inte det.

Dels för att jag har min
stolthet kvar,men mest
för att jag rullar mina
tummar och bidar min tid.

Den kommer.
Jag VET det!

Och då!

Fi för satan vad jag ska skratta.

Jag kommer skratta så det inte
finns en enda muskel i kroppen
som inte känns av.

Jag kommer hånle så hela
världen fullkomligt badar
i ljus och blixtar.

Och sen ska jag bara vråla
det högsta jag nånsin kan:

DRA ÅT HELVETE & FÖRSVINN
UR MIN ÅSYN ERA JÄVLA SVIN!

Ja jävlar i skogen vad
skönt det ska bli!


Aldrig,ALDRIG underskatta mej!


Observera att det här är en fin fisk,och inte
ful som i äckeldårar och slemmiga typer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0