Fortsättning på das lördag

Idag är ingen vanlig dag,
idag är en OFF-dag och
så värst jävla mycket
energi har jag fan inte
hittat,kommer troligtvis
inte göra det heller.

Så här får ni lite bilder
åtminstone,njut och tjut
eller bara kolla-valet
är fritt och jag ska ta
en termos kaffe eller tre!


Nej för fan,jag har INTE tandvärk!
Jag håller bara Herr Pes ifrån solen-han blir så
förbannat uppkäftig annars!


Obligatoriska kaffet & mackan sätter guldkant i båten!


Jag lyfter fötterna mot himmelen och knäpper en bild!


Att ha Herr Pes med sej innebär jävligt dålig stämning,och
då blir jag fan så lack!
Det resulterar i att jag blir på retsamt humör och frågar
älsklingen om han vill ha spö!?


Nej för helvete svarar han,jag har ju redan TVÅ ser du väl!


Kör in mej till land gapar jag!
Jag måste kissa,NUUUU!


Men som vanligt hittar jag saker att fota,och glömmer
totalt bort vafan jag skulle göra egentligen.


Jag bara knäpper & knäpper....


Klick,klick...som en humla far jag runt i botaniska trädgården!


Älsklingen vet vid det här laget att det är
lönlöst att kommentera,så han hämtar sitt
spö och gör sin grej istället!

För,en lydig man är en lycklig man!


Naturligtvis fortsätter jag trycka av både här & där,och
har vid det här laget en blåsa som är stor som en jävla
vattenmelon modell medicinboll!


Sent om sider gör jag det jag kom iland för,och sen vill
älsklingen prompt ha i mej i båten igen!


Matdax!


Och naturligtjävlavis kommer den en snyltgäst!


Sen kom det ytterligare en hungrig en!


Efter käket slänger jag ut mina spiror och bara njuter!


Jag fortsätter njuta och ger blanka fan i Herr Pes,han
ska typ bara ignoreras!


Sen åker vi hemåt och och jag tar en kaffe på ballen!
Ovanligt va!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0