Flytande i olika former

Igår hade vi som sagt SPA-dag här.

En em då det skulle tonas,målas,
behandlas och fixas.

En em går väldigt fort kan jag
tala om,och inte förrän strax
innan midnatt gick sista gästen.


Först på plats va "Ulla",hon hade som vanligt sin
finaste väska(Ullaredspåsen)med sej!


Jag hann bara stänga dörren bakom henne så åkte
det förbannade fingret ut i pek.

"Däri hötte Ulla & pekade,däri har jag ALLT som behövs"!


ALLT fanns minsann i påsen,och jag fick finaste och allra
bästa presenten av Ulla som hon så fint cellofanat! ♥


Vi bestämde oss för att ta en "före-behandlingar-bild",så
Ulla ställde sej rakt upp & ner i köket och posade i sin
favvotröja!


När jag kletat in hennes hår med toning,så bjöds det på
lite avslappnande,jag ville för allt i världen inte att Ulla
skulle ångra sej och börja peka hej vilt igen!


Efter en dryg timme dök oxå "Tightsbruttan" upp och gjorde
oss sällskap på ballen.


Ulla fick lägga sej i Magnoliadoftande bad,och där hade vi
lite koll på henne en stund.
Ulla hade förresten namnsdag igår,vilket undertecknad
typ hade glömt,hur i helvete man nu kan missa en sån dag.
Det fick jag bara äta upp ett antal ggr,och som plåster på
såren och bling om halsen,så fick Ulla ett litet namnsdags-
smycke av mej.


Efter badet gosade Ulla in sej i sin mysiga badrock
och hasade runt på "behandlingshemmet"!


När Ulla trippade omkring i sin rock fick "Tightsbruttan"
en omgång med lilla "strykjärnet",allt för att bli så fin
som möjligt.

En sånhär behandling på salong hade gått på
en massa kosingar!


Sen måste man få ansiktsmassage,och "Tightsbruttan"
njöt i fulla drag.


Naturligtvis fick flickan ovan oxå lite muskelavslappnande
efter sin behandling.


Och naturligtvis fick namnsdagsbarnet oxå sin massage!


Jag som tyckte att hon höll sej så lugn och fin fick
nästintill en chock när hon drog upp fingret och
började peka på "Mellan" som kommit.


Holy Moses!
Ulla ångrade sitt fingerutspel och gjorde en tvärvändning
med kram och lugnande ord,och det kom som en chock
måste jag säja!


Efter det fick vi en demonstration i hur man gör rökringar.
Dock utan rök,för Ulla har slutat med dom dumheterna för
lääänge sen.

Men,på den tiden det begav sej,då va hon fanimej mästare
i ringar.
Sa hon själv iaf!


Innan make upen skulle på skålade Ulla och jag,drack ett par
rediga klunkar så vi skulle va beredda.

Då kan man lixom ha nåt att skylla på,ifall eyelinern
skulle hamna helt åt helvete!


Du ser ju fan ut som en skogshuggare i
ögonbrynen sa jag till Ulla.
"Håll käften och gör det du ska fick jag till svar".

Och bara för det drog jag tio "plantor" i taget!


Hur jävla lätt tror ni det var,att sminka en som inte kan
va tyst mer än 2 sekunder i taget!!!


"Tightsbruttan" däremot,henne fick jag väcka när allt va klart!


Hon hade ingen aning om vad jag gjort,men vaknade med
tummen upp och leende på läpparna!


Nu kan du sticka iväg på partaj sa jag,men det ville hon inte.
"Jag ska hem och sova" fick jag till svar!

Jävla slöseri på smink!


Uppiffade Ulla däremot,hon beställde taxi för att fortsätta
suga ut så mycket av kvällen som möjligt.


Som två små nyponrosor log dom ikapp när Majso
hade behandlat färdigt!


Ulla FÖRE.......


...och Ulla EFTER!

WOW!


I feel great sa Ulla och högg in på en korv med bröd.


I´m lovin it fortsatte Ulla och spexade loss på ballen.


Sen skulle dom prompt ha med mej på
bild oxå,så jag fick snabbmejka med lite
rött på läpparna bara!


En bild till hojtade Ulla,och jag stod lydigt kvar
tillsammans med "Tighsbruttan" inklämd i mitten.


Avslutningsvis ville Ulla byta plats,och dessutom är det
tydligen TRE bilder som gäller,annars gills det inte!


Sen tackade "Tightsbruttan" för sej och traskade hem.
Ullas taxi va oxå på ingång,så hon packade ihop sina
grejer och gjorde sej redo för bortfärd......


...hon va bara tvungen att använda fingret en sista gång,så
   grannen under tystades ner utan pardon!



Det va dom 11 timmarna på behandlingshemmet
"Majso-SPA för en da´"!

Slutet gott,alla fräscha utom jag,som fick lägga
mej med Herr Pes och hans jävla kli!

Men det går väl över tills jag gifter mej,som
mamma alltid sagt!


Tack för igår flickor!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Det är VI som ska tacka DIG♥ för alla sköna behandlingar:) Hälsa och tacka "Mellan" också för make up och sidbenstips;)

Nästa gång är det din tur att bli ompysslad av oss!

♥Kram och tack återigen för en underbar dag♥



2011-07-05 @ 12:12:46
Postat av: Majso svarar:

ULLA: Äsch,det va så lite så-bara kul att få pyssla om er♥

"Mellan" hälsar tbk och ler =)

Jag återkommer med massagetidsbokning ;)

♥Kramelikram & puss♥♥♥

2011-07-05 @ 13:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0