Fler kalasbilder

Många bilder knäppte jag
i lördags på 80-års kalaset,
ochdet är ju en jävla skam
att man inte kan pyttsa in
alla på en gång,för då hade
ni kunnat hänga här inne flera
dagar i sträck.

Men även om ni bara får se
en liten del av dom,så kan
ni va förbannat glada över
att jag som vanligt är mer
än schysst och laddar upp
nåra procentenheter här.

Mycket roligare än blanka och
innehållslösa inlägg menar jag!


Men shit vad mycket paket och grejer tror jag ena
jubilaren tänkte.


Det fanns flera villiga paketöppnare om man säjer så.


Den andra jubilaren drog en lättnadens suck när han såg
att det inte va en stekpanna eller brödrost i lådan!


Det tog lixom aldrig slut i lilla lådan!


Sen bokade dom in ytterligare ett partaj med tanke på
hur mycket det va i dryckesväg!


Sen fanns det andra som sket fullständigt i paketöppningen
och hellre lekte i det kalla vattnet.


På det här kalaset fick inte gästerna bestämma själva när
det skulle sjungas och hurras,nä för fan-jubilarerna själva
ställde sej upp och gjorde klart för oss att NU vill vi faktiskt
att ni stämmer upp i sång!

Vi gjorde förstås som dom sa!


Som värsta dirigenten stod hon där och viftade,och vi bara
sjöng och sjöng och sjöng och.....


Till sist kom den iaf,SLUTKLÄMMEN-och vi bah:
Halleluja och tack & lov för den!
HURRA!


"Den lilla varelsen" & hennes barn va oxå på plats.
Saknades gjorde bara hennes "grodprins",men eftersom
jag är så jävla snäll,så lånade jag ut min prins,och då
blev hon skitglad!


D.L.V´s stora killar,som fyller 16 år idag!
GRATTIS & HURRA tycker jag nog vi kan säja va!


Själv blev jag anlitad som massös,det är rörelser man får
ta lixom,när man har så jävla många skills.


D.L.V dök upp hela tiden framför linsen,och jag kunde
ju inte göra annat än fota.

Här visar hon klart och tydligt att hon INTE nyttjar nåra
starkare drycker.
Bilkörning och alkohol hör ju som vi vet INTE ihop!


Återigen,tack för en sko(jsig) dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0