Det är fan inte klokt hur bra vi kompletterar varann

Som ni vet,så är ju jag världens
i särklass bästa och allra mest
underbara flickvän man nånsin
kan önska sej.

Älsklingen hade så att säja en
jävla tur att föregångarna inte
fattade det konceptet.

Iof kan ingen va gladare än jag,
förstå hur det hade varit annars!

Näe fy fan,det vill jag inte ens
tänka på,för det är historia sen
läääänge sen nu!

HALLELUJA!

Älsklingen skötte grillen med bravur,och under tiden fixade
jag nåt helt annat.


D.v.s,jag slängde ihop en kaka till helgen.
Fi satan vad den smeten smakade gott!

Med smak av kaffe & choklad kan det ju fan
inte bli annat än succé lixom!


Snart ska den lilla raringen dekoreras på nåt sätt,hur har
jag inte riktigt klurat färdigt på än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0