Dagens schema-eller inte

Idag hade jag tänkt starta
dagen med lite yoghurt!
(kors i taket)

Fortsätter sen med ett par
rejäla muggar kaffe innan
det är dax att tvätta.
(inte kul,men nödvändigt)

Fortsätter troligtvis med
ännu mera kaffe för att
sen hänga första maskinen.

Eller alltså,jag hänger ju
inte maskinen,utan tvätten.

När det är klart river jag högst
sannolikt fram nåt ur frysen
och snajdar till lite käk.
(dock inte till mej)

Dricker ännu mera kaffe och
tvättar lite till.

När det är avklarat kanske jag
plockar lite svamp,och sen ska
den rensas vilket brukar ta en
jävla tid.

Det tar en jävla tid bara för att
jag måste dricka ännu mera
kaffe för att orka!

Jorå,och sen ska det väl diskas
och vikas tvätt,och så är dagen
ändå inte till ända.

Jag blir trött av tristess bara
jag läser det jag skrivit,så jag
kanske skiter i hela skiten när
det kommer till kritan.

Och då kommer jag BARA sitta
och dricka kaffe,för det är jag
tamme fan allra bäst på.
(borsett från allt annat förstås)


Tjing tjong pling plong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0