Apropå "Lypsylklubben"

Just nu har ovanstående klubb
sommaruppehåll,det brukar en
del klubbar ha,så vi ville ju lixom
inte va sämre än att vi hängde på
den trenden.

Det finns fler som skulle vilja va
med i just den klubben,men fan
alltså,sånt där är knivigt.

För det första så äre ju inget
problem för nån egentligen att
samla på sej en massa lypsyl,
men blir man automatiskt
medlem då???

NÄE!

Man ska inte inbilla sej,att bara
för att man har tre gamla ingrodda
lypsyl i väskan eller om det helt
plötsligt är extrapris på ett fempack,
så är det bara att kandidera sej till
en plats i das klubb.

ICKE!

Alla goda ting är ju som ni vet tre,
och vi är ju just TRE i klubben,så
det skulle lixom inte funka alls med
fler medlemmar.

Dessutom tillverkas det inte fler
klubbkort,för det har JAG bestämt
som enväldig medlemsäldste.(27 år)

Med andra ord kan jag(vi)bara säja:
Tyvärr till alla dom som går och trånar
efter ytterligare en plats i gänget,ni
får helt enkelt skapa en egen klubb.

Makramé eller nåt,vafan vet vi!


Här har vi en som gärna skulle vilja va med!
Notera gärna han till höger som inte bryr sej
ett jävla skit,det ska han inte heller iof.
(han har respekt för di äldre oxå)


Ameh kolla´rå,jag har ju ett sånt här rosa lypsyl,det MÅSTE
väl räknas som high score?!
Han till höger fortsätter som synes att ge blanka fan
diskussionen,hade bara fattats att han lagt sej i!


Sen började hon som Caroline af Ugglas:
"Snälla,snälla,snälla,SNÄÄÄLLLLA",men
jag va tvungen att avböja förfrågan och
på ett psykologiskt sätt förklara vad som
gäller och varför!

(komma och tro att ett rosa Niveastift är ett Hallelujamoment)


"Jag fattar ingenting" stod hon och sa,men tyvärr
va det ingen som lyssnade!


Men hon gav sej inte utan försökte på alla sätt få folk
att hålla med henne,dock utan framgång,för personen
i bild fattade INGENTING!


Då gjorde hon en helomvändning och provade med det väna,
oskuldsfulla "Du-ser-väl-att-jag-är-en-perfekt-kandidat-smilet"!

SÅ jävla nära att jag bah:Okej´rå,men rätt snabbt kom jag
på andra tankar igen,även om hon är förbannat svår att motså.


Det gick så lång att hon ringde internationella stödlinjen
för ickemedlemmar,men eftersom mottagningen inte va
den bästa så bröts det mitt i samtalet.
Ack,ack,ack!


Jag satte mej ner och förklarade ingående för henne,och då
säjer hon:
"Som om jag bryr mej,jag vill ändå inte va med i klubben"!

Slutet gott allting gott!

Tilläggas bör,att det va en jävla tur att inte "Ulla" var
på plats där,för då hade D.L.V lätt kunnat få "FINGRET"
uppkört rakt i Amorbågen!


Kommentarer
Postat av: Leo

Bra jobbat! Dels att ta så många bilder men framför allt att lägga upp dem på bloggen. Jag är alltid alldeles för lat, orkar max lägga upp två bilder! :)



Ser ut att ha varit ett riktigt trevligt kalas också. Utomhus och mycket folk. Ett äkta sommarkalas!!



Pussar och kramar från lilla mej ♥♥♥



Ps. Gillar bilderna som bara var svarta och gröna - riktigt snygga!!

2011-07-18 @ 13:31:48
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Ulla.Red

Håller fullständigt med dig!! Några fler medlemmar blir det INTE i vår lilla klubb! Det räcker gott med oss 3,och förresten skulle inte så många orka med oss och våra medlemsvillkor och regler;))

♥Kram och ha en skön måndag♥



2011-07-18 @ 14:18:23
Postat av: Majso svarar:

LEO:Tack :)

Vad dina upplägg anbelangar,så räcker det såå bra-huvudsaken att jag har nåt att kolla på♥



Kalaset va som sagt toppen,och tur med vädret hade vi oxå! =)



Svart/gröna bilderna ja,jag tycker oxå att dom blir fina.Lite annorlunda,men fränt samtidigt!

♥Kramar & Pussar från äldre mej♥ ;)



ULLA:Näe eller hur,det räcker med tre,visst gör det det! =)

Förvisso skulle dom som sagt inte orka med oss på nåra villkor(inte ens medl.villkoren) :D

- och då skulle dom begära utträde direkt vilket vore jävligt onödigt! ;)

♥Kram & gottig måndagskvällsfortsättning♥

2011-07-18 @ 20:43:53
Postat av: swyls

fin blogg!

2011-07-18 @ 21:03:53
URL: http://swyls.wordpress.com/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-18 @ 21:09:18
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0