Äntligen fredag

Den här veckan har tamme fan
slagit rekord i seghet.

Lika långdragen som en amputerad
snigel ungefär!

Fy satan vad skönt det ska bli att
lägga sej ikväll och veta att det
är lördag imorron.

En hel helg som inte alls ligger
orörd eller oplanerad framför oss.

Tjofaderittan husbil säjer jag,för
älsklingen and moi är inbjudna
att provåka "Ullas" husbil.

Eller Ulla & Lennarts husbil ska
jag väl säja,dom är ju för tusan
gifta och hela klabbet.

Vad gör man i en husbil mer än
åker runt och kollar på skyltar
tänker ni,kanske inte men iaf.

HA!

Vi ska dricka kaffe och lösa korsord,
spela plockepinn och dra rövarhistorier.

Eller jag vet faktiskt inte exakt
vad vi ska göra,mer än att besöka
älsklingens hemtrakter ett tag,så
han för en liten stund inte behöver
ha tolk för att förstå när vi pratar.

Sen kanske jag hastar in till kungen
och frågar om han ska med på
nattklubb en sväng.

Så nu förstår ni kanske att jag måste
sitta i min walk in closet hela da´n.

Ameh vafan,jag måste ju gå igenom
alla skor,stövlar och kläder som jag
måste ha med mej.

Sånt tar en jävla tid!


Åh,åh,åh Ulla (inte) en droppe till!



Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Så där ska jag INTE se ut imorrn!! Eller varför inte förresten?! Vi kör järnet i storstan och skiter i hur vi ser ut och hur vi för oss,eller hur??;DD

Ladda nu ordentligt för en mysig och skojsig lördag,för det kan du va lugn för att det blir!!

Vi ses imorrn,pigga och glada=)

♥Kram♥



2011-07-22 @ 17:00:28
Postat av: J

Vadå, kommer ni att prata annorlunda bara för att vi e i Stockholm? :)

2011-07-22 @ 22:13:08
Postat av: Majso svarar:

ULLA:Vi får väl se hur vi ser ut =)

Bäst att ladda kamerabatterierna så vi får föreviga ;)

Och såklart,vi skiter i allt imorr´n :D

Jag laddar satan nu,bassattduvet asså ;)

♥Kram♥



J: Absolut,vi kommer acklimatisera oss på DIREKTEN så du kan va lugn!(eller inte) =))

♥♥♥Puss♥♥♥

2011-07-22 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0