Vilket klipp!

Såja,nu har jag varit
lite otrogen en stund.

Det gick jättefort och
snabbt idag.

Jag tycker faktiskt att
det är ganska skönt utan
förspel ibland.

Det blir så jävla svettigt
så här års,när man har
tjocka kläder och lite
rejälare skor på sej.

Dessutom,som en liten
bonus,fick jag med mej
nån massagegrunka oxå.

Ska bli fett skönt att få
bli ompysslad framöver.
Fast då håller jag mej till
MIN prins,jag har ju som
sagt en sån.

Vet ni,vet ni förresten att
det kommit en ny choklad?

Shit vad jag ska testa den
i soffan ikväll.

Jag åt ändå inget lördagsgodis,
så vem fan bryr sej lixom!

INTE jag!


Vilket klipp det kommer bli nu´rå!


Jag behöver ingen sån här,tack & lov.
Jag har "allt i ett" kan man säja!


HALLELUJA,kvällen är räddad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0