Vafan kunde man vänta sej...

...om inte sömnlöshet!

Fast om jag ska va riktigt
jävla ärlig,och det är jag ju
alltid,så fullkomligt älskar jag
den här tiden på dygnet.

Man sitter och bara njuter
av lugnet,lyssnar på radio,
dricker lite kaffe och känner
livet i sej!

Sen går man ut med hundarna
och dom skäller på tidningsbudet
i trapphuset så det ekar ända bort
till yttre Mongoliet.

Man skiter fullständigt i om man
väcker grannarna,för det gör man
ändå inte alls.

Dom sover och drar timmerstockar
så det bli sättningar i husväggen.

Snaaaaark,snaaaark,harkel & puhust!

Farbror granne och hans fru är
halvdöva,och nästan döda,så där
är det inte heller nåra problem.

Med andra ord är det frid & fröjd!
Och jag är nöjd.

Om nästan exakt 9 timmar,sitter
jag få kaffedejt hos darling U,så
det kanske vore idé om inte annat
att börja fundera på nån liten gåva
att ta med sej!

Mot hobbyrummet!

Ni andra kan ju sova vidare!
Eller räkna fårskallar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0