En onsdag i januari månad

ATT jag va uppe hela
natten typ,JA!
(satt & sydde till 3.40)

Hade bara slumrat till,
så stod jag med det
jävla strykjärnet och
slätade av gardinerna
som skulle upp.

Efter det bakade jag nåra
kakor till fikadejten oxå.

Och rätt som det va stod
Ulla & Tightsbruttan i farstun.


Notera att gardinerna är bytta!

Sen tjatade flickorna på mej att
jag skulle ta mer kort på dom,och
jag protesterade inte ett dugg!!!


Syns ju fan inte ett dugg att dom käkat bullar!!!
(smala och fina!)

Ta mer kort skrek dom!


Där satt dom och fick känna sej som värsta modellerna...


...eller om det va testpanel!


Sen följde jag med fru "supershopper" en trappa ner.
Hon fyllde hela disken med prylar och jag trodde för
ett ögonblick att jag skulle behöva ringa in bärare!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Tack för gott fika!!Kalljästa bullar,mums!

"Supershopper" är jag väl inte direkt,men lite nytt till hemmet är aldrig fel:)

<3<3<3<3

2011-01-19 @ 17:10:33
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Och tack för besöket och lilla asken <3

Nej vars,lite nytt är aldrig fel...ALDRIG =))

<3<3<3

2011-01-19 @ 17:48:07
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0