Tyvärr,eller fan som vi säjer ibland!

Förut när jag hade lust
att kasta in ett inlägg lite
sådär spontant och halvfränt,
tror ni Blogg.se ville att jag
skulle det,ELLER?

Näe!

Stängt pga driftstörningar.
Så stod det.

Jättekul lixom,att det inte
är ordning på allting.

Jag som hade tänkt bränna
lite fingerkalorier sen
Pannacottaintaget förut.

Sket sej ju helt och hållet!

Och nu kan det ju fan inte
räknas,nu är det ju söndag
helt plötsligt.

Så jag fortsätter väl med
dagens första stora mugg
kaffe och filosoferar lite
över livet och såna där
världsliga saker som att
jag ska ha fikagäst imorrn fm.

Kanske t.om skulle sätta
fart och baka nåt.

Nu när jag ändå är fortsatt
irro på Blogg.se alltså!

Tack & hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0