Två sorters choklad,två maträtter och "Lilleman" on top!

Förvisso är ju inte måndan
slut än,men redan på fm
blev det inte alls som jag
sagt att det skulle bli idag.

Så varför försöka ställa allt
till rätta lixom.

Jag satte en jävla fart och
gjorde både köttfärssås
och chili con carne.

Sen brassade jag på och
slängde in två sorters
muffins i ugnen oxå.

Bäst som jag höll på,plingade
det till i mobben.

"Lilleman" ville komma till
sin fräna,helt perfekta och
alldeles enastående mamma.

Han fixade mackor(med Nutella,hm!)
och ett stort glas O´boy,och så fick
han provsmaka en nybakad choklad-
muffins oxå!

Lyllos,lyllos,SUPERLYLLOS han ju!

 




Muffins med massor av mörk choklad,samt hackad choklad i

Muffins med vit choklad och hackade valnötter i!

Kombinationen vit choklad och valnötter = superb!




Kommentarer
Postat av: micha

Vad gott det ser ut! Lyllos lillebror ;-) puss

2011-01-17 @ 22:13:20
Postat av: Mami svarar:

Micha:Mmmm!

Puss <3<3<3

2011-01-18 @ 08:56:23
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0