Nåra sömmar därbak men desto mera tjatter

Hon fick kaffe,"Den lilla varelsen".

Och vet ni vad,det fick
jag oxå-ett helt paket.

Så nu kan jag dricka kaffe
hela natten utan att det
tar slut,om jag vill alltså!

"Den lilla varelsen" ska tydligen
  på Kick off med jobbet!
  (tror jag hon sa)

Så hon hade shoppat loss,men
kjolen va för stor och behövde
sys in.

Inga problem sa jag och måttade
lite mellan midja och höftben.

Sen va det raka spåret i nåra
kilometer,eller om det va centimeter.

Men så blev "Den lilla varelsen"
fundersam och tänkte klänning
istället för kjol,så det blev nåra
olika provningar från min lilla
walk in closet.

När hon knölat av och knölat på,
vridit och vänt ett bra tag,bestämde
hon sej iaf för kjol.

Fast vi fikade mest och tjattrade
ännu mer,för det är viktigast.

Kaffe är ALLTID prio ett!


Här berättar hon lite om sitt jobb,om vilka som fiser i matsalen
och vem som kommit försent fyra ggr bara i den här veckan!!!


Sen sa jag åt flickebarnet att hon absolut INTE
kan ha dom där vita strumbyxorna med svarta
sockar över till
den kjolen,och det va nog där
hon började
fundera på klänning istället!


Då drog hon på sej stövlar,men behöll
dom vita strumpbyxorna på iallafall!


Och sen följde fler klädombyten.
Dom vita strumpbyxorna VÄGRADE
hon ta av sej!

Och resten vet ni ju.
Det BLIR kjolen ovan,FAST med
SVARTA strumpbyxor och andra
fräcka skodon!

Good choice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0