Jag hade en deadline klockan 20

"Mellan" är en jävel på det
här med header´s och design
och hela kitet.

Själv suger jag på sånt!

Det ordnar sej alltid tänker
jag eftersom jag ändå har
tillgång till en expert.

"Du gör bara sådär och såhär,
sen klistrar du in koden där,tar
bort inom parentes och redigerar,
förhandsgranskar och trycker på
ctrl bla bla bla",säjer "Mellan".

Jomenvisstserruattjagfattarnoll!

Lixom!

Det är ju för fan en hel vetenskap,
och så måste man ju typ göra nåt
vettigt INNAN man börjar rota runt
i stilmallar och Gud vet allt.

HALLÅ!
"Du får till klockan 20 på dej att ha
fixat en ny header sa "Mellan" när
hon drog hem förut.

Skojjaru sa jag,troligt att jag klarar.

HA!

Jag gjordet tydligen,och för att va
allra första gången(om än lite tarvligt),
så duger det väl!

Eller som "Mellan" kommenterade:

"duktig du är :D blev ju as bra ! :D"

Och DET får man väl anse vara ett
skapligt omdöme för en nybörjare
som jag va!!!(*ler stolt*)

HERRÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0