Inte så tokigt,bara dumt

Ibland får man ju sina infall.

Som igår t.ex.
Eller natt,eller vafan man
nu vill kalla det.

Iallafall så diskuterade jag
"lite" med mej själv under
i stort sett hela em.

Fram & tillbaka och upp & ner.

Ganska så livligt va det ett tag,
men efter ett par timmars
överläggning och tjat och ett
jävla tjafsande så kom jag fram
till att det kanske vore idé att
lägga sej under täcket FÖRE
klockan 3!
(nån jävla gång)

För även om man inte kan somna
så får ju åtminstone axlarna vila
en smula från den enorma huvud-
tyngden lite grann.
(tyngd som består av klokhet förstås)

Men eller hur att DET gick bra.
INTE!

När spöktimmen slog hade jag ännu
inte borstat tänderna,än mindre
avslutat det jag höll på med.

Ja,och sen va slagsmålet ett faktum.

Men inte fan hjälpte den lavetten.
Jag blev ju bara mer obstinat och
tänkte förbanne mej inte hoppa
i säng efter det.

Nä,jag tog en kopp kaffe och ett par
knäckemackor,och när jag lugnat ner
mej så pass mycket att det va för
sent att ta upp ytterligare en vild
diskussion,DÅ kröp jag ner under
täcket,om än aningen motvilligt.

Fast då va klock(jäveln)nästan
morgon redan!

Så där ser man hur det kan gå
när man tänker lite tokigt och
det ändå slutar i dumheter!

Man ska fan inte bryta
invanda mönster.

Det är inte en blåtira värd!

God fortsättning för fan!






Kommentarer
Postat av: Anonym

är det OK om det kommer en kommentar från Mars?Venus kan jag en hel del om oxå!!Eller är det ok som det är?DrP

2011-01-10 @ 16:10:09
Postat av: Majso svarar:

Dr P:Det går bra serru.

Pluto kan oxå funka,när jag tänker efter! =)

2011-01-10 @ 16:22:18
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du "LILLA" vän,varför som du säger bryta invanda mönster?!Om det handlar om att FÅ somna tidigare så kommer det kanske bli ett invant mönster vartefter om man även ändrar lite invanda rutiner!men för guds skull gör inte allt på en och samma gång,ta bebissteg ska du se att mönstret blir ett helt annat.Annars kan man/kvinna börja sticka olika mönster och se/blunda om det hjälper.Mer av goda råd kan beställas via min sekreterare:-)ps men då kommer taxametern börja ticka,per påbörjad timma:-/

2011-01-10 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0