Härliga torsdag,jag vet vad du har i ditt sköte

Röd dag!
Slapp dag!
Vit dag!(ute)

Varje dag ska man se till att
ha nåt att se fram emot.

Jag t.ex ser ALLTID fram emot
morronkaffet.

Ibland ser jag fram emot det
redan innan jag hunnit gått och
lagt mej,så då vill jag knappt gå
och lägga mej bara för det.

Annars kan man se fram emot
precis vafan somhelst.

Bara det är positivt och
genomförbart.

Att hoppas är en helt annan grej.

Eller att önska.
Såvida man inte har en önskebrunn
på gården och en Pippikappsäck
under sängen.

Men hur många har det lixom!

INTE jag.

Fast jag har flätor ibland,
det har jag!

Dax att ta hand om dagens sköte!
Eller muff som man oxå kan säja.


Kall morronmuff med fluff!



Kommentarer
Postat av: Leo

Så rätt! Jag tycker också att man ska ha nåt att se fram emot varje dag. Och jag brukar precis som du se fram emot morgonkaffet. (Det riktiga morgonkaffet kl 9.30.. inte fuskkoppen jag tar lite tidigare.) Och om nästa dag är en ledig dag så brukar jag se fram emot frukosten. Den timmeslånga frukosten framför tv:n. Det är nice!



Hoppas du har en trevlig kväll!

Puss & kram

2011-01-06 @ 22:30:17
URL: http://www.leossmarta,blogg,se
Postat av: Majso svarar:

Leo:Kaffe,kaffe,kaffe! =))



Tack,kvällen/natten var väldigt trevlig & sent blev det ;DD

Kram & Puss!

2011-01-07 @ 21:53:27
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0