Grava problem

Det finns jävligt många
mysko typer där jag bor.

En av dom är en riktigt
konstig kuf!

Märklig.
Sunkig.
Ännu mera jättekonstig!

Det skulle fan inte förvåna
mej om h*n har hela jävla
tomten full med nedgrävda
lik heller.

Idag råkade jag emellertid
på just denna kuf,och som
vanligt skojsade jag till min
första mening,eller rättare
sagt,h*n blev helt skogstokig
innan jag ens kommit halvvägs.

Och då ska man veta att det
inte va alls nåt dumt eller ens
personligt jag sa.

Typ,det snöar visst li...!

Nu är ju inte jag den som är den
lixom,så jag spände bara ögona
i h*n,frågade vafan h*n har för
problem,vände på klacken och
gick därifrån.

Det kan va så att jag sa:
"Jävla idiot" oxå!

Jävla,jävla,jävla muppdåre!
(det tänkte jag dessutom på
högsta volym)

Och nu tror jag ännu mer på
en liktomt!

Jävla psycho!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0