Gott nytt jävla år då´rå!

Nog för att jag har varit
med om nåra nyårsaftnar,
men den igår tog slut
alldeles för fort.

Jag hade fan knappt börjat
fira innan det va dax att säja
tack & hej 2010!

Och tydligen drack jag mest
läsk om man ska gå efter hur
mycket vin det finns kvar.

Det tackar ju fröken 2011 för
iof,men men ändå lixom-
när man för en gång skull,sista
da´n på året gjort sej besvär
att bunkra upp.

Å andra sidan,nu kan jag vinmarinera
varenda jävla köttbit som finns kvar
i frysen-HELA detta år!

Just det,det firades både bröllopsdag
och förlovningsdag i Majsoska palatset.

Gästerna förnyade sina löften,och
det va så vackra tal att jag fick både
en och två tårar i ögona.

Och älsklingen och jag då!

Ja vi kör på i samma anda som
vi alltid gjort,full rulle framöver.

Han är mitt allt.
Mitt hjärtas slag!


GOTT NYTT år på er ALLA!


Förrätten.
Fylld avocadohalva!


Potatisrosor á la Majso


Smördegsinbakad ytterfilé á la Annika!


Mums!


Åh så vackert!


Vackra bröllopsrosor till frun från mannen innan löftesförnyelse!




Nytt hopp & nya förväntningar inför 2011


Sen skickade vi upp kinesiska himmelslyktor
med våra önskningar!




Skål i riktigt finfin champagne!


PUSS på oss!


Efterrätten intogs på det nya året!


Nu blickar vi framåt!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Vilken härlig kväll/natt vi hade! Tack för den Majsan och J!:) <3<3<3<3

2011-01-01 @ 16:40:35
Postat av: Leo

Åh, ser ut som en kväll som innehöll det mesta helt enkelt. Vad fint! Snygg dukning, tjusig efterrätt.

Önskar dig ett underbart 2011!!

Massa kramar

Leonor <3

2011-01-01 @ 18:25:06
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Ulla: Ja,visst hade vi-tack vare så trevligt sällskap!Det gör vi om va? :)



Leo:Det va en underbar kväll =)

Tack för komplimangen!

Önskar dej absolut detsamma-ett alldeles,alldeles underbart och supertoppen 2011.

Kramar & pussar <3

2011-01-01 @ 20:11:32
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: J

En grymt najs kväll. Stort tack till alla inblandade!

2011-01-02 @ 00:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0