Goden morgonen i stugorna

Mår ni bra?

Det gör jag.

Jag mår så bra att
det mästan känns
oförskämt mot dom
stackars grisarna som
slaktades till jul.

Fast eh,dom skinkorna
har vi ju glömt för länge
sen nu vetja!

Och bara för att jag mår
så jävla bra och är på ett
alldeles strålande humör,
så ska jag som sagt,hm-
vänsterprassla lite nu på
förmidda´n.

Det ska faktiskt bli jättemysigt
och helt ok känns det oxå.

Nu är ju inte DEN killen mitt
frikort precis,snarare klippkort!

Och så är det HAN som tar betalt.

Nån jävla jämnställdhet
ska det väl va!!

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: J

Jaha, så du vänstrar med en av mina bästa polare...typiskt!

2011-01-31 @ 23:54:21
Postat av: Majso svarar:

J:Japp =)

Trekant nån dag,kanske,eller??? ;DD

2011-02-01 @ 01:08:44
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0