Fy som satan vad jag hatar att tvätta,och hänga,och vika och...!

Det fanns ingen återvändo.

Tvättkorgen va full!

Kan bli så när man inte
tvättat sen före jul.

Eller om det va i midsomras.
Jag håller inte så stor koll.

Inte så att jag skriver ett
stort jävla T i almanackan
precis.

Man märker ju lixom när man
måste gå troslös,då kan det va
läge att köra nåra maskiner.

Inte för att jag har lust,mer för
att det är så förbannat obehagligt
när jeanssömmarna skaver sönder
bladen i lilla lotusblomman.
Om man säjer så!

Det räckte så jävla gott sista
tiden jag hade string.

Då plågade jag mej igenom
dagarna bara för att slippa
gå och dra ut vanliga trosor
som smugit in och gosat upp
sej mellan skinkorna.
(och in i botaniska trädgården)

Sen blev jag lite mer bekväm,
och tamme tusan om jag inte
spar en helvetes massa tid
när jag använder vanliga,men
ack så sexiga underkläder.

Orka gå 24/7 och riva sej i röva!

Och just i detta nu är första
tvätten klar,så jag har fan
inte tid med er längre!

Men ni kan ju fantisera
vidare vetja.

Jag har nämligen skitsnygga
Behåar oxå!


Kanske inte riktigt så vågat,men nästan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0