Dom frös även förra julen!

Såhär i efterhand är jag
ganska glad ändå.

Eller åtminstone ganska nöjd
med senaste valet av julkortstema.

Jag kunde förvisso ha föreslagit
att vi skulle gjort snöänglar därute
i drivorna.

Nakna!

Fast jag antar att övriga familjen
inte hade nappat på det,dom fick
typ nog av mitt påhitt förrförra julen.


Det gnälldes satan att det va kallt och jag vet inte allt.
Men jag manade på hjorden och sa åt dom att bita ihop.

När ni kommer in blir det bastubad och äggtoddy,så sluta
gnälla för tusan väste jag mellan tänderna.
(lättlurade!)

Nu fanns det ju varken bastu eller toddy,så dom fick nöja
sej med knäck & och avslagen Fanta!

Själv paxade jag badkaret OCH tog en het kopp kaffe!
(inte för att jag frös,bara för att jag ville)


Fast jag tror nog att dom hade lite kul.
Eller så låtsades dom jävligt bra.

Allt för att INTE reta upp Alfahonan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha så bra bilder...Du är bäst Majso...

När ska vi ses? Nu är det ju för fan januari ju...

Vi skulle ju plocka svamp, fiska från båten...åh ja nu är det väl dags att fiska ur en liten håla i isen...eller nä vi skiter i det och går direkt på kaffe och kakan va....?

2011-01-05 @ 16:19:56
Postat av: Majso svarar:

Anna:Gulle dej <3

Klart som fan att vi går DIREKT på kakan =))

(som jag förstås tar med)

Skickar medd.till dej ang.planeringen!

Puss & Kram <3<3<3

2011-01-05 @ 17:07:10
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0