Det börjar likna snuva tänka sej...

...sånt där som retar näsan
just på mej.

Men inte fan gnäller jag
för det.

Jag är inte den som irrar runt
i "tunneln" och yrar om tidigare
liv och ser stjärnraketer.

Näerå,jag studsar omkring precis
som vanligt.

Letar recept och diskar lite.

Sitter en kort stund och vilar
benen på en stol bredvid.

Dricker lite juice,för lite C vitamin
har ju ingen blivit sjukare av.

Inte sprutar jag snoken full med
nässpray heller och att springa
till doktorn i onödan och slänga
150 kosingar i sjön för att få en
träpinne nerstucken i halsen är
INTE alls min melodi.

Min melodi går i dur iaf,för jag
är ingen jävla klenfis som kan
ligga till sängs bara sådär.

Det går över,tids nog.

Och under tiden man väntar
kan man ju alltid vika tvätt
och blogga lite,visst!

Och käka glass med drömsås!

40 graders feber och geléiga
kroppslemmar är det bara
tunnisar som inte klarar av!

Nu har jag bara kommit upp
37 grader än så länge,men ändå!

Jag är iaf inte den som är den!

I can rest when I´m dead!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0