Det är ju fan vad tiden springer iväg

Va det inte 1-1-11 nyss?

Men kära ni,nu är det snart
dax att slänga in sillburkarna
i kylen igen,midsommar står
ju fan snart för dörren.

Och är det nåt som gör mej
lycklig och förväntansfull,så
är det banne mej midsommar.

Det är skillnad mot vinter,snö,
kyla och varma sockar.

Nu jävlar går vi(äntligen)mot
ljusare tider.

Snart ska julhelvetet in i garderoben,
och det vetifan om jag nånsin har
lust att dra fram skiten igen.

Så här sitter jag helt och hållet
som Gud skapade mej,med en
mugg fesljummet kaffe,
(tog lite ur termosen)och bara njuter.

Näe,jag sitter inte naken om det
är det ni tror,jag sitter här helt
perfekt och alldeles nöjd & tillfreds
med mej själv.

Och anledningen stavas typ ♥!
Lycky,lucky me!


Jag väljer att tänka glitter & glamour istället för gran
och jul och sånt som INTE är kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0