Typ slut som artist...

...eller om det är
överraskningsfixare.

Vaddå,jag,lovat,inte,fira!!!
He,he!
(Jag hade fingrarna i kors
bakom ryggen hela tiden innan)

Sorry,men nu ska jag
på nåt sätt gojsa ner
mej mellan lakanen och
zappa mellan kanalerna
i ett par timmar.
Orkar inte lägga upp bilder
såhär efter lilla "surprisepartajet".

Och imorr´n,imorr´n ska jag
ta hand om svärmor som är
här,det blir kul,och annorlunda.

Hon stannar nämligen tills på
lördag eftermiddag!

Det är ju en jävla tur att
man är som Barbamama.

Lättsam,flexibel & helt
enkelt bäst!

Tjarrå!


Där är hon lilla svärmor.
(schysst av mej att bjussa på en bild iaf!)

Jag gillar min svärmor,och hon fullkomligt älskar mej.
(vem gör inte det lixom!)

Hon är så jävla glad och tacksam för att jag tog hand om
hennes lille son och gjorde "karl" av honom!

Man kan säja att dom båda vunnit högsta vinsten.
Lyllos dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0